Логотип журнала "Провизор"








Українці не поспішають брати аптечку на відпочинок
Другие статьи из раздела: Новости
Статья
№ 19`2014 Выбираем свой вид страхования
№ 14`2014 Хирургия и психология тоже!
№ 10`2014 Новый способ избавления от лишних килограммов: актуально перед летним сезоном
№ 15'2011 В Україні відзначили Міжнародний день боротьби з вірусними гепатитами
№ 15'2011 Реформа охорони здоров’я у фокусі Громадської ради при ДонОДА
№ 15'2011 Андрій Сердюк: «В Україні зберігається значний розрив між високим рівнем використання ядерних та радіаційних технологій та відсталим радіологічним контролем опромінення персоналу і населення»
№ 15'2011 Кабинет министров Украины утвердил перечень документов, прилагаемых к заявлению о выдаче лицензии
№ 15'2011 Віктор Янукович дав старт медичній реформі
№ 15'2011 Определение кодов товаров согласно УКТВЭД
№ 14'2011 Популярные лекарства скоро подешевеют

Українці не поспішають брати аптечку на відпочинок

Менше третини українців купують спеціальний набір медичних препаратів для відпустки. При цьому основними медичними засобами для українських туристів є знеболюючі препарати, ліки від кишкового розладу та засоби для дезінфекції шкіри. Формуючи свої аптечки для відпустки, українці віддають перевагу перевіреним лікам, а також звертаються за порадою до лікаря чи фармацевта. Про це свідчать результати дослідження, яке здійснила компанія GfK Ukraine протягом червня-липня 2008 року.

Менше третини опитаних (26%) відвідують аптеки напередодні відпусток, тоді як 66% не вважають за потрібне формувати спеціальну аптечку, яку вони візьмуть у подорож. Найбільш легковажними у цьому питанні виявилися мешканці західного та південного регіонів, де переважна більшість людей (71% та 76% відповідно) не купують ліки напередодні подорожей. Кияни та мешканці східного регіону більш відповідально ставляться до свого здоров’я: 34% та 32% відповідно кладуть у свої валізи спеціальні аптечки.

Щодо переліку медичних препаратів, які потрапляють до аптечок українських туристів, безумовними лідерами є препарати для знеболювання (77% тих, хто формує аптечку для відпустки) та медикаменти «від кишкового розладу» (68%). Трохи менше половини респондентів беруть з собою засоби для дезінфекції шкіри (42%), для покращення травлення (42%), а також засоби від сонячних опіків (40%).

Лікування по-старому

Серед засобів для знеболювання українці віддають перевагу анальгіну1, який зазвичай у подорож беруть 30% тих, хто формують аптечку для відпустки. Другу сходинку посідає препарат но-шпа: хоча цей препарат відноситься до класу спазмолітиків, 11% туристів користуються ним саме як засобом для знеболювання.

Для протидії кишковим розладам у відпустці українці запасаються активованим вугіллям (16%) та левоміцетином (14%). Також в аптечках подорожуючих українців можна знайти лоперамід, лінекс та фестал.

Серед марок препаратів для покращення травлення лідером є мезим форте, який напередодні відпустки купують 33% тих, хто формують спеціальні аптечки. Улюбленим засобом для дезінфекції шкіри в українців є йод (35%). Біль у горлі туристи лікують за допомогою засобу інгаліпт (11%).

«Причин, за якими українці надають перевагу традиційним лікам, відомим з дитинства, насправді є кілька», – пояснює цю ситуацію Світлана Жахалова, старший дослідник відділу досліджень ринків споживчих товарів GfK Ukraine. «По-перше, це ціна. Хоча за даними нашого дослідження ціна знаходиться на п’ятому місці по важливості серед факторів, що впливають на вибір ліків для аптечки подорожуючого, більшість населення України вважає себе людьми з доходом нижче середнього рівня, їх затрати на ліки є одними з найнижчих навіть серед сусідів з СНД. Наступна причина – низький рівень культури самолікування. На жаль, в нашій країні у населення фактично відсутні можливості отримувати незаангажовані знання про ті чи інші медикаменти. Як правило, українці споживають більш чи менш відверто рекламну інформацію щодо лікарських засобів і на тлі «рекламного шуму» пересічній людині складно розібратись в перевагах чи недоліках конкретного нового засобу. Як наслідок, споживачі користуються ліками, що відомі їм з дитинства та які, як вони вважають, є безпечними. Якщо ситуація стає справді серйозною, людина звертається до спеціаліста з експертними знаннями – фармацевта чи лікаря».

1 Перелік марок медичних препаратів у відповідних групах формувався респондентами без підказки.

В аптечку – лише перевірені медикаменти

Українці формують спеціальну аптечку для відпустки як правило перевіреними препаратами: 76% тих, хто бере у відпустку аптечку, у якості основного критерію для купівлі ліків назвали «попередній позитивний досвід використання медичного препарату». Одночасно третина респондентів звертаються за порадою лікаря, а ще третина – за порадою до фармацевта. Такий фактор як ціна займає у цьому рейтингу лише п’яту сходинку: тільки 11% опитаних, які формують спеціальну аптечку, сказали, що вартість ліків є для них важливим критерієм для прийняття рішення щодо їх купівлі.

Більше половини опитаних відповіли, що вони придбали б готову аптечку для відпустки з набором найбільш необхідних ліків, якщо такі продавалися б в аптеках. Одночасно 34% респондентів віддають перевагу можливості самостійно обирати ліки, які можуть стати у пригоді під час подорожі.

Довідкова інформація

Ми робимо висновки, спираючись на дані опитування населення, що проходило з 19 червня по 7 липня 2008 року.

Загальна вибірка опитування складає 1000 респондентів. Вибірка є репрезентативною для населення України у віці 15–59 років, за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось методом особистого інтерв’ю.

За більш детальною інформацією просимо звертатися до Світлани Жахалової, старшого дослідника відділу досліджень ринків споживчих товарів GfK Ukraine, напрямок – фармацевтичний та медичний ринки, email: svitlana.zhakhalova@ gfk.com.

GfK Ukraine — українська дослідницька компанія, яка пропонує повний перелік послуг з опитувань та досліджень ринків в Україні, Молдові та Бєларусі. GfK Ukraine входить до міжнародної дослідницької мережі GfK Group – четвертої за розмірами дослідницької групи в світі. GfK Group об’єднує 115 компаній у більш ніж 100 країнах світу.

Друкується з дозволу GfK Ukraine.

http://www.gfk.ua

http://www.provisor.com.ua






© Провизор 1998–2017



Грипп у беременных и кормящих женщин
Актуально о профилактике, тактике и лечении

Грипп. Прививка от гриппа
Нужна ли вакцинация?
















Крем от морщин
Возможен ли эффект?
Лечение миомы матки
Как отличить ангину от фарингита






Журнал СТОМАТОЛОГ



џндекс.Њетрика