Логотип журнала "Провизор"








МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДЕРЖАВНЕ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬФАРМПОСТАЧ"
Другие статьи из раздела: Новости
Статья
№ 19`2014 Выбираем свой вид страхования
№ 14`2014 Хирургия и психология тоже!
№ 10`2014 Новый способ избавления от лишних килограммов: актуально перед летним сезоном
№ 15'2011 В Україні відзначили Міжнародний день боротьби з вірусними гепатитами
№ 15'2011 Реформа охорони здоров’я у фокусі Громадської ради при ДонОДА
№ 15'2011 Андрій Сердюк: «В Україні зберігається значний розрив між високим рівнем використання ядерних та радіаційних технологій та відсталим радіологічним контролем опромінення персоналу і населення»
№ 15'2011 Кабинет министров Украины утвердил перечень документов, прилагаемых к заявлению о выдаче лицензии
№ 15'2011 Віктор Янукович дав старт медичній реформі
№ 15'2011 Определение кодов товаров согласно УКТВЭД
№ 14'2011 Популярные лекарства скоро подешевеют

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
ДЕРЖАВНЕ ВИРОБНИЧО-ТОРГОВЕ ПІДПРИЄМСТВОM
«ВОЛИНЬФАРМПОСТАЧ»

43018, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, 89 А
Телефони: директор (03322) 6–25–59, бухгалтерія 6–46–00, факс 6–25–95
e-mail: torg@vfp.com.ua

11.06.08 № АР-1/690. А

Голові Державної служби лікарських засобів
і виробів медичного призначення МОЗ України
Соловйову О. С. 

У зв’язку з оприлюдненням проекту змін до постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 № 1548» державне виробничо-торгове підприємство «Волиньфармпостач» висловлює свою стурбованість щодо перспективи існування і розвитку роздрібної мережі підприємства.

Запропоновані в проекті максимальні граничні торговельні надбавки (націнки) на лікарські засоби і вироби медичного призначення при роздрібній торгівлі становитимуть від 5 % до 15 %, враховуючи суму оптових надбавок (націнок) у розмірі 10 % для організацій оптової торгівлі.

Аналіз впливу даного акту показує, що його введення вкрай негативно вплине на фінансово-господарську діяльність підприємства. Як засвідчує розрахунок, об’єм реалізації лікарських засобів, ціни на які підлягають державному регулюванню, суттєво зменшиться, підприємство при запланованому річному прибутку в межах 300 тис. грн, зазнає понад 800 тис. грн збитків.

Таке нововведення:

  • ставить під загрозу розвиток сільської аптечної мережі області (в т. ч. понад 310 реалізаторів при ФАПах та амбулаторіях), в асортименті якої значний відсоток (20 %) займають лікарські засоби і вироби медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню;
  • фактично припинить діяльність тринадцять «ветеранських аптек» підприємства, які відпускають ліки з 10 % знижкою;
  • унеможливить проведення соціальних програм, визначених обласною радою та ОДА, на які у 2007 році було використано 2,2 млн грн власних коштів підприємства, зокрема:
  • утримання мережі соціальних і ветеранських аптек;
  • надання додаткової знижки окремим категоріям громадян за визначеним переліком органів місцевого самоврядування (22,5 тис. громадян);
  • відпуск лікарських засобів за пільговими рецептами громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи з торгівельною надбавкою не більше 5 % до оптової ціни заводу-виробника (митної вартості), згідно розпорядження голови Волинської ОДА від 15 вересня 2006 року № 318;

Проблемним стане питання:

  • виплати заробітної плати у встановленому законодавством розмірі та забезпечення колективного договору у сфері оплати праці та соціальних гарантій;
  • належного утримання приміщень аптечних закладів у відповідності до ліцензійних вимог і нормативно-правових актів, що регламентують фармацевтичну діяльність. Особливо ускладнюється це з постійним підвищенням цін і тарифів на комунальні послуги, значним зростанням орендної плати та вартості інших послуг.

Підприємство змушене буде обмежити здійснення обігу наркотичних та психотропних лікарських засобів, надання послуг з поставки лікувально-профілактичним закладам спирту етилового, газів медичних, проводити виготовлення ліків в умовах аптеки за індивідуальними рецептами (підприємство єдине в області, що надає ці послуги), так як зазначені вище види діяльності є продуктивно нерентабельні, оскільки постійно зростають витрати на їх утримання, зокрема витрати на охорону об’єктів.

Погіршення фінансово-економічного становища негативно вплине і на обсяг відрахувань податків та обов’язкових платежів до бюджетів усіх рівнів (досі з кожної гривні реалізації підприємство відраховувало — 6,3 коп, тепер відрахування зменшиться до 6,0 коп).

За таких умов — збитковість призведе до стагнації підприємства.

Ми розуміємо, що питання здешевлення лікарських засобів є одним з першочергових соціальних питань, але вважаємо що даний проект постанови виглядає як лобіювання інтересів оптових фармацевтичних фірм і є дискримінаційним для аптечних закладів роздрібної мережі, особливо комунальної форми власності.

Практика контролю нормативно-правовими актами роздрібних цін на лікарські засоби та вироби медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню, за останні десять років істотно не вплинула на стримування росту роздрібних цін, хоча при цьому торгівельні надбавки (націнки) в аптечних закладах не зростали і становили в залежності від вартості ліків від 15 % до 35 %, що забезпечувало рентабельну діяльність підприємства.

В цілому, загальна тенденція середньої торговельної надбавки щорічно зменшується. Зростання роздрібних цін відбувалося в основному за рахунок зміни ціни виробника (митної), закупівельної.

Пропонуємо: в проекті змін до постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення зміни до додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р. № 1548» — абзац шостий пункту 12 викласти у такий редакції:

  • «граничні торгівельні надбавки (націнки) на лікарські засоби і вироби медичного призначення, зазначені у переліку вітчизняних та імпортних лікарських засобів і виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню, що реалізуються населенню через аптечну мережу, у таких розмірах:
  • вартістю до 5 грн включно — на рівні не вище ніж 35 %;
  • понад 5 грн до 25 грн включно — на рівні не вище ніж 30 %;.
  • понад 25 грн до 100 грн включно — на рівні не вище 25 %;
  • понад 100 грн — на рівні не вище 20 % від оптової ціни виробника (митної вартості) з урахуванням знижок, а на ті, що придбаються державними та комунальними закладами охорони здоров’я за бюджетні кошти, — на рівні не вище ніж 10 % оптової ціни виробника (митної вартості) з урахуванням знижок».

Надіємось на Ваше розуміння і підтримку у вирішенні питання ціноутворення на лікарські засоби.

З повагою,
Директор М. І. Півнюк

http://www.provisor.com.ua/






© Провизор 1998–2017



Грипп у беременных и кормящих женщин
Актуально о профилактике, тактике и лечении

Грипп. Прививка от гриппа
Нужна ли вакцинация?
















Крем от морщин
Возможен ли эффект?
Лечение миомы матки
Как отличить ангину от фарингита






Журнал СТОМАТОЛОГ



џндекс.Њетрика